torsdag 29 december 2011

4 slides

Hej ! Här kommer mina 4 slides . Det är gjort i paddan med appen Explain Everything. Den har tyvärr blivit lite avhuggit från orginalent som är gjort i Pages. Men ni får hålla tillgodo med detta så länge tills jag hittar en lösning.
Under visningen (bild 2) så blir det ett uppehåll från mitt snack men  det är bara att vänta några sekunder så kommer jag igång.
Målgruppen för presentationen är ledningsstaben för barn och ungdom i Gävle.
Syften är att starta en  process hos ledningen omkring upprättande av en  it strategi.

11 kommentarer:

  1. Hej Per!
    Videoklippet är privat och syns inte!
    mvh Ritva

    SvaraRadera
  2. Nu är det fixat Obs det är väldigt vitt i början men hållut det blir lite bättre !!Per

    SvaraRadera
  3. Hej Per!
    God fortsättning!Du lyckades med fyra bilder!
    Jag har svårt att begränsa mig men
    jag har slitit hårt med mina slides! Det var inte lätt att höra sin egen röst!
    Ta gärna en titt!
    mvh Ritva

    SvaraRadera
  4. Hej Ritva ! Jag ska kika på din också ! Har lite mycket nu! men jag lovar att du ska få lite återkoppling av mig! Gott NYTT Per

    SvaraRadera
  5. obs jag ska ha dragningen imorgon!! Är tok nervös!!Per

    SvaraRadera
  6. Hej Per!
    Hoppas du hade en bra genomgång!
    mvh Ritva

    SvaraRadera
  7. Ja det gick bra ! Jag var lite nervös! Men jag fick bra feedback och jag tror jag gav personerna lite funderingar och väckte en nyfikenhet omkring detta med upprättande av en IKT strategi !

    SvaraRadera
  8. hej per! jag gillar dina slides. Bildintresset i mig har vaknat och det ser jag att ditt också gjort. Du har gjort mycket och jag hoppas att du kommer att få driva detta vidare så att du även har jobb i framtiden. Här står det stilla då drivkraften tagit slut. Examination från mig lär dröja men jag hoppas att du fortfarande finns kvar som intresserad av mina funderingar. Jag kommer att följa både dig och Ritva noggrannt och hoppas att ni fortsätter bloggen båda två.

    SvaraRadera
  9. Hej Milou! Självklart så finns jag kvar som intresserad ! Jag kommer att tok blogga från BETT så det är bara att hänga på !

    SvaraRadera
  10. Jag har fått jätte finna återkopplingar från cheferna och bra tips på, hur jag ska förbättra slidsen, !

    SvaraRadera