tisdag 27 december 2011

Socialamedier inte teknik

2 kommentarer:

  1. Somliga hinner göra mycket innan barnen vaknar. Jag sitter fortfarande inaktiv på datorn och funderar på mina fyra slides och konstaterar att jag kan få ihop dom utan färdig resurs men givet är att göra den ändå men det kommer att ta tid. Din länk är mycket sevärd och tänkvärd. Jag har lekt lite med paddan och pappas appar uppskattas mycket av dottern. Hon tycker det är kul med interaktivitet och vill ha en egen dator, lite tidigt i mammas ögon, precis fem fyllda, men det kommer att komma tills dess får paddan göra sitt. ha ett gott nytt år och fortsätt med inlägg.

    SvaraRadera
  2. Ja jag satt på jobbet idag och slö surfade och tänkte på dom 4 slidesen , då jag hittade på detta clip! Men jag tror klockan inte stämmer i bloggen ser jag nu! Gott nytt själv ! Tack för komentaren!

    SvaraRadera