lördag 3 december 2011

Resursredovisning Malin

Hej! jag diskuterar just nu med våran kommunjurist och chefer omkring användningen av min resurs utifrån förstudien omkring surfplattornas implementering i förskolorna i Gävle kommun! Jag kommer att maila inloggningen till  Malin pga osäkrhet bland det juristiska om hantering av bilder som finns på bloggen. Så jag vill  inte lägga ut inloggnings uppgifter här ! RYGGEN FRI OBS tacksam för hjälp omkring detta med bilder på nätet , Vi har blanketer men tydligen dugger inte dom, Har ni några tips hur gör ni! Finns det blanketter som ni använder som ni vill delge mig?

5 kommentarer:

  1. Hej Per!
    Är det samtyckesblankett till att lägga ut elevbilder på nätet som du saknar. Uppsala kommun har en blankett som du kan hitta på denna länk: http://www.hagadalsskolan.uppsala.se/h-blanketter/samtyckesblankett%20internet.pdf
    Hittade inte blanketten på Uppsalas sida, men fann den hos en grannskola.
    Vi ses på onsdag! Margareta

    SvaraRadera
  2. Ja vi har en samtyckes blankett men det är tydligen inte bra som vi har Juristen ifrågasätter bloggen? Ja vi syns på Onsdag jag tar tåget ner Det ska bli jätte kul! Och tack för blanketen! Per

    SvaraRadera
  3. Är denna blankett godkänd av kommun jurist eller dyl?

    SvaraRadera
  4. Intressant och viktigt.

    Ja, jag och Toni vill gärna träffa dig och prata vIKTiga saker.

    SvaraRadera
  5. Liselott jag ska till Stigslund idag! kan vi snabb träffas ? kl 0930 ska jag ha möte med specialläraren på hög!

    SvaraRadera